Sunday, April 25, 2010

BUCS 10 mile



Oli üks elu valusamaid võistlusi ja seda sõna otses mõttes. Juba soojendusel oli selga, et see kuum ilm mulle jällegi ei sobi. Nimelt lõi välja vana probleem, mis nüüd juba pikalt pole seganud, nimelt valud rinnakus...Need tulevad alati siis kui ilm väga palav...miks, ma ei suuda ikka veel välja mõelda. Igaljuhul oli enne sõitu plaan selline, et üritan esimesed 8km väikse varuga sõita...aga paraku läks nii nagu alati. Vastu tuul ja umbes 2km pikkune sujuv tõus tõmbasid täiesti rihmaks. Enne seda tõusu hakkasin juba tundma ka valusid ning tõusu otsas suutsin vaid hingeldada, nimelt kõige häirivamaks faktoriks selle valu juures ongi see, et ma ei saa hingata vaid lihtlsalt fibrileerin...Üritasin nii palju kui võimalik seda allasuruda ja keskenduda pingutusele - üritasin hingata! Pöördeks sain oma minuti mehe kätte, ning läksin ringteel tast kohe ka mööda. Jumalast antud oli see tunne kui tuul keeras ning korraks sai vähegi puhata...Siis sain Liina käest vaheaja, et olen pöördes 4 ja 15'' hetke liidris...Aga ma pean tunnistama, et sellel hetkel mul sellest mingit kasu ei olnud, sest ainuke asi millest ma mõtlesin oli kui vaid saaks jala sirgu lasta ja hingata - saaks see sõit vaid läbi. Alla tuult sõitmine lubab mõnigast viilimist ning paraku pidin seda minagi tegema...Pean tunnistama, et sellist pettumust ja viha pole mul peale finishit ammu juba olnud, sest mul olid super jalad...mu vorm on hea! Aga aeg kell seda ei näidanud kuid minu õnneks oli kõigil raske. Peale väikest mahajahtumist ning mõtete kogumist võistlus keskusesse minnes selgus, et aeg 22:23 oli vääriline andma 8 kohta. Mis iseenesest ei ole üldse paha. Eriti kui vaadata, et eelmise aasta 2x võitja jäeti seekord vabsee ilma medalita, ehk 4ks. Ma jään selle kohaga rahule, sest esi 10 oli siht ning selle ma täitsin. See lisab kindlust, et järgmine nv 40km TT on esi6ku sanzzzzu :)

1 Luke Clarke.........10:30......11:15.......21:45
2 Tom Morris..........10:35......11:14.......21:49
3 Xavier Disley.......10:49......11:05.......21:54
4 Henry King ..........10:48......11:12.......22:00
5 Tim Wallis............10:41.....11:25........22:06
6 Toby Weatherall...10:41......11:27.......22:08
7 Dan Ahearn.........11:10......11:11........22:21
8 Martin Kumm.......10:55......11:28........22:23
9 Toby Parnell........11:00......11:32........22:32
10 Alex Clayton........11:07......11:28........22:35
11 Matt Passenger....11:10......11:25........22:35
12 Simon Janes......................................22:39
13 Bryce Dyer..........11:24......11:24........22:48

Vaheajad ei ole võetud poole pealt, ehk siis umbes 500m enne suurt ringteed, mille läbimine võttis aega umbes 1'30''. Siin kohal on selgelt näha, kui tihendalt see punt koos on ja kui kõrge tase on. Huvitav nihe aegades on kui vaadata minu meeskonna kaaslase Bryce Dyer' i aega, ehk tema mõlemad otsad on sama ajaga. Temaga juhtus selline kurb lugu, et ta unustas oma powermeter'i calibreerida ja kuna ilm oli ka väga soe siis see näitas väga suuri numbreid. Kui sa aga oled harjunud sellega treenima ja võistlema siis sa ka usud neid numbreid eriti veel vastu tuult sõites. Ühesõnaga ta hoidis väga palju tagasi nähes suuri numbreid ekraanil, ning kui ta sellest aru sai, et miskit mäda on siis oli juba hilja. Kurb sinna võis minna meie meeskondlik medal...sest reaalselt on ta ikka kiirem mees kui mina, või noh oli :D


Parimat,
MArtyn

No comments:

Hej!

Kõige võimsam ravim maailmas on inimene ise !